Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 5/5 - 1 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rules Of Survival Giray Taktikleri
#1
Alıntı olmayan ve forumumuza ait bir taktik olması ümidiyle başlıyorum...


1- Bekleme odasından çıkıp uçağa girdiğiniz andan itibaren harita üzerinde planlar yapın mesela atlayacağınız yer ve oradan gideceğiniz noktalar. Çünkü plansız ve spontan olan bir oyunu kazansanız dahi oyunun zevkini değil kazanmanın zevkini yaşarsınız bu da kısa sürer.

2- Atladığınız yer de loot yapmak için sabırsız olmayın, belki aynı binada başkaları da olabilir sakin olun illa loot yapayım onu öldüreyim diye bişey yok. Ne kadar acele ve panik o kadar kısa bir ölüm. Bırakın binada ki o adam lootlasın her yeri siz bir pompalı yada tabanca alın sessizce bir kapının arkasında bekleyin onu vurup paketini rahatlıkla lootlayabilirsiniz.

3- Lootlama işlemi sırasında ölmemişseniz gayet güzel bir oyun sürdürüyorsunuz arkanızı denize yada sağlam bir yere alın radyasyonla beraber ileri doğru yavaş yavaş hareket edin. Radyasyondan korkmayın zaten yeterli kit'iniz varsa ölmezsiniz. 

4- Kill derdine düşmeyin uzaktan çatışmaları izleyin adamların bulunduğu noktaları kafanıza yazın nerede olduklarını görün gerekirse sessiz sessiz takip edin zaten arkanız sağlamdaysa kral sizsiniz diğerleri rol gereği.

5- Safe iyice daraldığında sabırlı olursanız herkesin yerini rahatlıkla tespit edebileceksiniz ilk gördüğünüz adama rambo gibi saldırmayın sizin gibi pusuda bekleyenler olabilir. İlk gördüğünüz adam zaten cebinizde sizden haberi yok çatır çatır indirirsiniz önemli olan diğerlerinin yerini tespit edebilmek.

6- Şunu da asla unutmayın silah silahtır illa ebr olacak asval olacak bilmem ne olacak diye zorlmayın kendinizi oyunların çoğu ar15 ve m4le kazanılır. Bi riffle bulun, en az 2x scope ve bulabiliyosanız bi de silencer (susturucu) ve bu taktikle ilerleyin garanti en az 3.'lüğünüz var.


İlgi olursa bazı çember taktik modelleri var denizden ilerleme gibi onları da paylaşacağım resimli olarak.
Ara
Cevapla
#2
eline koluna sağlık Smile
Cevapla
#3
Ellerine sağlık abi
resim
Ara
Cevapla
#4
ne demek bi yararım dokunduysa Smile
Ara
Cevapla
#5
Eyvallah reis saolasın Smile
Ara
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Rules of Survival - Ninja Taktiği ugur-admin 5 3,487 03-14-2018, 09:21 AM
Son Yorum: Mustafa Tekatar
Information Rules of Survival Taktikleri #2 oktayrekt 8 3,184 02-04-2018, 05:11 PM
Son Yorum: galaxy11
  Rules of Survival Taktikleri #1 oktayrekt 1 2,734 01-31-2018, 11:35 PM
Son Yorum: veysel.cmrt

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi