Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 5/5 - 1 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
gmail ile giriş sorunu
#1
sign in with google'a tıklayıp gmail hesabımı yazdığımda "ileri" butonuna basıyorum fakat hiç birşey olmadan öylece kalıyor. Hata vermiyor ve donmuyor sanırım o buton bozulmuş. Bunu nasıl düzeltebilirim...
Ara
Cevapla
#2
En temel deneme yöntemimiz oyunu silip tekrar yüklemeyi denedin mi?
resim
Ara
Cevapla
#3
(02-02-2018, 08:27 PM)sametlx2 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: En temel deneme yöntemimiz oyunu silip tekrar yüklemeyi denedin mi?

bi aç kapa düzelir diyosun yani ^^ deniyorum şimdi tekrar dönüş yapacağım...
Ara
Cevapla
#4
Yalnız senden yeni hesap oluşturmanı ister, eski hesabın gelmeye bilir :/
Ara
Cevapla
#5
(02-02-2018, 08:31 PM)ugur-admin Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Yalnız senden yeni hesap oluşturmanı ister, eski hesabın gelmeye bilir :/

qr kodundan gmail'e geçince oluyo o ben direk gmail girişi yapıyorum da sanırım silip yükleme ile düzelecek bişey değil bu amma ve lakin umut fakirin ekmeği ^^
Ara
Cevapla
#6
Uyumluluk sorunununu giderme ile deneyebilirsin aynı hata bende skype girerken facebook hatası oluyodu her seferinde uyumluluk ile giriş yapabiliyodum
resim
Ara
Cevapla
#7
şimdi usta ben daha önce hep oyundan çıkarken clear data diyip çıkıyodum neden öyle bişey yapıyodum bilmiyorum ama sonra tekrar girmek istediğimde sign in with google seçeneğiyle giriyodum hiç böyle sorunlar yaşamıyodum. Şİmdi sign in with google butonuna tıkladığını düşün ve sonra ileri butonuna tıkladığını düşün ne olması gerekiyor ? gmail doğruysa girmesi gerekiyor yanlışsa yanlış demesi gerekiyor. işte bu ikisini de yapmıyor ileri butonu tıklanmıyor. Garip değil mi.
Ara
Cevapla
#8
Sizin yaptıgınız şey oyundan çıktıktan sonra giriş bilgilerinizi siliyor.Normal quit gameye basarsanız böyle bir sorun yaşamassınız
Ara
Cevapla
#9
resim
Bu tarz boş bir ekran mı gözüküyo?
resim
Ara
Cevapla
#10
(02-02-2018, 08:47 PM)giraykaankurt Adlı Kullanıcıdan Alıntı: şimdi usta ben daha önce hep oyundan çıkarken clear data diyip çıkıyodum neden öyle bişey yapıyodum bilmiyorum ama sonra tekrar girmek istediğimde sign in with google seçeneğiyle giriyodum hiç böyle sorunlar yaşamıyodum. Şİmdi sign in with google butonuna tıkladığını düşün ve sonra ileri butonuna tıkladığını düşün ne olması gerekiyor ? gmail doğruysa girmesi gerekiyor yanlışsa yanlış demesi gerekiyor. işte bu ikisini de yapmıyor ileri butonu tıklanmıyor. Garip değil mi.

Sizin yaptıgınız şey oyundan çıktıktan sonra giriş bilgilerinizi siliyor.Normal quit gameye basarsanız böyle bir sorun yaşamassınız
Ara
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  ÖDEME SORUNU bozkurt88 1 182 11-09-2018, 04:29 PM
Son Yorum: veysel.cmrt
Exclamation Harita sorunu ve ban. haqan 0 2,383 06-14-2018, 07:20 AM
Son Yorum: haqan
  Hesabıma giriş yapamıyorum(yardım) Joelush 1 1,429 05-10-2018, 11:49 AM
Son Yorum: 4Release
  Patch sorunu GuardOfRock 4 1,622 04-06-2018, 12:31 AM
Son Yorum: GuardOfRock
Photo Gmail ile giriş yapamıyorım quadra 0 1,366 04-05-2018, 11:14 PM
Son Yorum: quadra
  OYUNDAN ATMA SORUNU poyraz03400 2 3,447 03-06-2018, 06:43 PM
Son Yorum: veysel.cmrt
  GMAİL DOĞRULAMASI kaanboran8 1 413 02-19-2018, 12:07 AM
Son Yorum: veysel.cmrt
  Rules Of Survival Ses Gitme Sorunu! BozkurTR1071 3 5,535 02-17-2018, 01:19 PM
Son Yorum: sametlx2
  QR kodlu hesabımı Gmail'e aktardığımda oluşan sorun. Rowlett 17 2,187 02-13-2018, 08:45 PM
Son Yorum: veysel.cmrt
  Map sorunu hakkında bilgi GirayKurT 0 1,487 02-08-2018, 11:19 PM
Son Yorum: GirayKurT

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi